close

這張照片的場景是韓國的雪嶽山,覆了一層薄冰的地面,觸目所及盡是枯色~很蒼茫的感覺

最近因為星光大道6中的林育群(小胖),再度唱起了這首我相當喜愛的歌,

I will always love you ,1992年惠妮休斯頓與凱文科斯納主演了「終極保鏢」(The Bodyguide)

令我著迷至極,當時電影中惠妮翻唱了這首桃莉巴頓的舊作,這首主題曲蟬聯了billboard排行榜

14週冠軍,被惠妮廣闊的音域,與渾然天成的嗓音深深的折服~

再次聽到由林育群詮釋的這首歌,他感動了我甚至超越了當年的惠妮,難怪能引起熱烈的迴響~

 

I will always love you

If I should stay
如果我留下
I would only be in your way
只會成為你的牽絆
So I will go
所以我離去
But I know
但我知道
I will think of you every step of the way
每踏出一步,我都會想念你

And I will always love you.
我會永遠愛你
I will always love you.
永遠愛著你
You, my darling, you
你,我親愛的你

Bittersweet memories
苦甜摻雜的回憶
That is all I'm taking with me
是我所能帶走的
So goodbye
再見了
Please dont cry
請別哭泣
We both know I am not what you need
我倆都明白,我不是你想要的

I hope life treats you kind
我希望生命能對待你仁慈些
And I hope you have all you dreamed of
希望你能擁有你所夢想的
And I wish you joy and happiness
祝你幸福快樂
But above all this I wish you love
但撇開這一切,我期望你的愛

And I will always love you.
我會永遠愛你
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love... you, you.
永遠愛著你
Darling I love you.
親愛的 我愛你
Oh, I will always, I will always love you...
喔!! 我會永遠、永遠愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    米蘭米蘭偶愛尼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()